diumenge, 31 de juliol del 2011

Practicant amb la tinta (II)

Realment el Photoshop no se'm dona massa bé, així que he continuant fent dibuixos que m'agradaven per continuar practicant amb l'entintat. Vaig continuar "copiant" personatges de manga, vaig crear una versió chibi i fins i tot em vaig atrevir a fer un autoretrat no massa fidel.

Vet aquí els resultats:

Shunsui Kyoraku, el capità de la 8a Divisió de Bleach

És un personatge secundari, però que trobo molt atractiu i una mica anti-heroi (és mandrós i mai vol lluitar, al contrari que els seus companys). Aquí hi ha el resultat final del dibuix amb tinta (sense retocs amb Photoshop):


Yoruichi Shihōin, ex-capitana de les forces especials, també
de Bleach

Amb Yourichi, a més de fer el dibuix (que em va costar una mica més) vaig fer la seva versió chibi. Els chibi són dibuixos per nens, o versions infantils dels personatges adults. Als japonesos els agrada molt, ja que són com una versió cuca o "mona" (cute en anglès) i normalment incorpora alguna característica especial o inusual del personatge. Tenen un cap molt gros, ulls enormes, cares de còmic o estúpides i un dibuix molt senzill.
La meva versió chibi de Yourichi té orelles i cua de gat perquè ella es pot convertir en un gat.



El meu auto-retrat manga

A l'hora de fer el dibuix d'un mateix, jo crec que gairebé tothom intenta idealitzar-se (sempre som més guapos al dibuix!!). Per mi ha estat difícil ser fidel als meus propis trets, i a més tractar-los de fer-los simples i estilitzats (tipus manga) no ha ajudat. Desprès de varis intents aquest ha estat el més fidel. I si més no sempre em pot servir com a idea de personatge per manga, tot i que una mica realista.

Dibuix amb tinta, però amb els cabells en blanc



Dibuix amb els cabells negres, pintats amb pinzell



En el proper post, potser tornaré a fer cosetes amb Photoshop. ;)

Continuarà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada