dijous, 7 de juliol del 2011

2on intent amb el Photoshop

Maka i Soul de Soul Eater

Posada a practicar amb el Photoshop vaig decidir fer un dibuix molt més senzill per tal que fos mes fàcil de colorejar a l'ordinador. Però els resultats encara van ser pitjors, i gairebé em va costar molt més que el primer.

Així va anar:

1. El dibuix en llapis ja passat a tinta i escanejat (no vaig fer foto del esborrany a llapis)

2. No se massa de Photoshop, però vaig intentar "netejar" el dibuix i tancar els trossets per posar color. Però com que l'escaneig no era massa bo (error de principiant) vaig acabar gairebé repassant tot el dibuix amb el pincell del phototoshop (i vinga a clicar amb el ratolí!!). Una currada que potser m'hagués pogut estalviar si sabés com fer-ho adeqüadament?
(El meu germà m'ha promès un ratolí-tauleta que segons ell m'ha de solucionar tots els problemes... U_U')
3 i 4. Posar el color i les ombres i juntar-los una mica més, per donar una imatge més compacta. Trobo que té un passe però m'agrada menys que el primer dibuix (el de l'Edward d'FMA).
Resultat final:
Aquesta ha estat l'últim dibuix que he retocat i posa't color amb Photoshop. La resta de dibuixets que penjaré són només amb tinta... No he abandonat el Photoshop, però crec que potser hauria de fer tot això per fases? (aprendre una cosa bé i desprès passar a l'altra).

Continuarà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada