dilluns, 4 de juliol del 2011

Comencem!

Doncs aquest és el missatge de presentació d'intencions i aspiracions. I dit així sona molt seriós, però només es tracta de presentar el que espero que sigui una finestreta al meu bloc de paper.

Intencions: Aprendre a dibuixar (estil manga) i mostrar-ho aquí.
Aspiracions: per començar, m'agradaria ser capaç de fer un capítol del meu propi manga.

I el nom del blog? Doncs he pensat que algú que comença ho fa amb peus d'ànec (el meu cas a més un ànec marejat - pato mareao-). Lo d'aneck és per posar-li un to amb més informalitat.

EL PRIMER DIBUIX AMB RESULTATS FINALS AMB PHOTOSHOP:
Edward Elrich, de Full Metal Alchemist

Primer de tot he de dir, que m'agrada molt fer esborranys amb llapis, i els deixaria així tota la vida, però com he de evolucionar, se'm va ocórrer fer la prova de entintar-lo (amb pincell i tinta xina) i desprès posar-li color en el Photoshop.

1. Vaig fer el esborrany en llapis (no tinc foto/scan)

2. Vaig entintar-lo amb ploma (Primera vegada que utilitzava una ploma!). I ja veieu que les línies no són molt nítides

3. Amb el photoshop el vaig "netejar". Això hem va costar molt perquè volia esborrar tots els excessos de tinta i volia tancar tots els trocets per a que fos més fàcil de posar color. --> Aquí em vaig adonar que els meus coneixements de photoshop són molt limitats...

4. Li vaig posar color basant-me com normalment vesteix:

5. I el resultat final, afegint-li algunes ombres i brillantors. Jo crec que aquí hi ha la diferència entre un bon acabat o no, i a mi encara em falta mooolt per aprendre.



El dibuix final no està malament, però cada cop que el miro veig que el cap em va sortir massa gran o hi ha algun problema amb el coll...

Continuarà...

2 comentaris:

  1. Doncs per ser el primer cop amb la tinta i el photoshop, molt bé :DDDDDDDDD
    A més, tot el procés està molt ben explicat.
    Segueix així!!!
    I gràcies x follow a twitter! ^__^

    ResponElimina
  2. Gràcies nenée! He estat mirant-me la teva pàgina i m'ha encantat Pink Lovers! Seguiré practicant que encara em queda molt!

    ResponElimina